checklijst maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Hallo helpers

Ik heb een vraag over hoe kan ik het beste op mijn pc een checklijst maken door dan een vinkje of kruisje er achter te zetten?
Puur op windows 10 een soort tabel, waar ik met de muis kan aan vinken of uit vinken of een kruisje kan zetten. (zo keuze lijst zeg maar)
het is niet bedoeld voor op de website, maar puur op mijn bureaublad.

iemand sugesties?

Alvast bedankt!
 
Dat kan je toch gewoon met een Word document? Of willekeurig welke andere tekstverwerker waarin je selectievakjes kunt maken? Waarom wil je dat programmeren in een willekeurige taal, en wat moet er dan uiteindelijk mee gebeuren?
 
Dat kan je toch gewoon met een Word document? Of willekeurig welke andere tekstverwerker waarin je selectievakjes kunt maken?

Ik gebruik dan b.v. eens open offiche hiervoor.
De webpagina helpt je op weg, maar geeft dan te weinig info wat te doen bij het invoeren van de gegevens.
ik bedoel, dat er te veel is wat ik moet invoeren en het totaal niet meer begrijpt.

ik wil slechts een zin typen en achter de zin een rood kruisje of een groen vinkje zetten.

"is voor eigen gebruik"
 
Als je Open Office gebruikt, kan ik je verder niet helpen, met Excel is het overigens ook prima te doen door met Voorwaardelijke Opmaak, zoals in bijgaand Excel voorbeeld.
Gebruik overigens de knop <Reageer op bericht> om te antwoorden, niet de QUOTE knop. Die is voor iets heel anders bedoeld.
 

Bijlagen

  • Checklist.xlsx
    11,9 KB · Weergaven: 30
Voorzetje in open office
 

Bijlagen

  • Checkbox list.ods
    15,5 KB · Weergaven: 21
Ik bedoelde ook: antwoord geven op een bericht; mijn opmerking had inhoudelijk verder niks met je vraag te maken, maar alles met de forum etiquette.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan