outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Het volgende is het probleem. Ik heb een windows 10. IK open Microsoft Outlook en ik klik op een email,dan krijg ik meteen het bericht dat outlook niet reageert..Vervolgens krijg ik die blauwe cirkel te zien dat hij aan het zoeken is.Vervolgens na 2 a 3 minuten is hij klaar en kan ik mijn emails gaan bekijken.En dan krijg ik meteen een melding van een van mijn accounts dat vraagt om een wachtwoord .En dat 2of 3 keer achter elkaar.Ik heb al systeemherstel gedaan en ook Malwarebytes. Maar niets helpt. Wie kan mij hier in helpen a.u.b.
 
Kijk of er updates zijn en welke outlook gebruik je? Vreemd dat je iedere keer moet inloggen, en dat lukt zeker ook nog steeds ? Wellicht even outlook/ of office herstellen
 
Er zijn geen updates,dat is ook allemaal gedaan. En ik gebruik Microsoft Outlook.Maar wat ik nu geconstateerd heb is dat als ik in outlook op een email klik dan gaat het systeem eerst mijn accounts doorzoeken (ik heb 3 accounts } en daarna is het weer goed. Kan ik dat doorzoeken niet omzeilen. ?? Ik heb dit nog nooit gehad.IK heb niet zo erg veel verstand van computers en daarom probeer ik maar via reacties iets te maken. Ik gebruik windows 10 Mijn outlook is ook verbonden met Microsoft Exchange. Misschien dat dat iets uitmaakt..???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan