zoeken in Facebook Messenger-gesprekken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik heb in de afgelopen maanden met een heleboel mensen chatgesprekken gevoerd in Facebook Messenger.
Nu ben ik op zoek naar een bericht waarin een bepaald steekwoord voorkomt. Hoe kan ik alle chatgesprekken in één keer doorzoeken op zoek naar dat ene woord?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Dit is wat ik weet.

Facebookgesprekken worden alleen maar op de site zelf opgeslagen. Om die te zien moet je op het praatwolk icoontje links bovenin (naast het facebook logo) klikken. Als je echter in dit gedeelte van de site vanaf je laptop al gesprekken hebt zitten verwijderen, dan heb je ze op de site zelf verwijderd. In de database van facebook zelf dus. Dat betekent dat het niet uit maakt vanaf welke computer of vanaf welke locatie je inlogt, die gesprekken heb je zelf gewoon gewist, en zijn dus voorgoed weg. :confused:
 
Dankjewel manamana. Nee, ik heb geen gesprekken gewist. De gevoerde gesprekken zijn allemaal op mijn eigen PC geweest. Ik ben op zoek naar een gesprek waarin ik bijv. iemand verwees naar helpmij.nl, maar met wie dat gesprek geweest is, weet ik niet meer.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan