Doorsturen met filter werkt niet goed (Gmail)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
1.013
De bedoeling is dat inkomende berichten in support@[bedrijfsnaam].nl in combinatie met een filter automatisch worden doorgestuurd naar [...]@[bedrijfsnaam].freshdesk.com.

Deze configuratie heeft maanden lang goed gewerkt, maar sinds kort wordt alle mail doorgestuurd naar het e-mailadres in plaats van de in het filter opgegeven uitzonderingen:

gmail_forward_20170328.PNG

gmail_filter_20170328.PNG

Het doorsturen werkt dus, maar blijkbaar wordt hierbij het filter genegeerd.

Er zijn nog enkele andere filters actief, deze werken wel:

gmail_filters_20170328.PNG

Momenteel heb ik het doorsturen uitgeschakeld.

Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
 
Volgens mij heb ik door wat het probleem was.

Als je op het tabblad Doorsturen en POP/IMAP doorsturen inschakelt, lijken berichten onvoorwaardelijk doorgestuurd te worden, ook al bevindt zich een filter met uitzonderingen op het tabblad Filters en geblokkeerde adressen dat van hetzelfde doorstuuradres gebruikmaakt. Enigszins verwarrend naar mijn mening.

Ik heb desalniettemin doorsturen nu uitgeschakeld op het tabblad Doorsturen en POP/IMAP maar wel het filter actief gelaten op het andere tabblad en dit lijkt prima te werken. Als ik een bericht verzend naar support@[bedrijfsnaam].nl wordt dit netjes doorgestuurd naar [...]@[bedrijfsnaam].freshdesk.com en berichten die aan het filter met uitzonderingen voldoen worden niet doorgestuurd.

Alles werkt dus weer! :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan