Extra tekst (cijfer) toevoegen in tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

robindr

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
40
Hallo,

Voor een quiz die ik binnenkort organiseer, ben ik bezig een kruiswoordronde aan het maken.
Tot nu loopt alles goed, maar ik zou in sommige cellen van een tabel in de rechterbenedenhoek een cijfer willen laten verschijnen.

kruisw.jpg

Bij bvb de L van Halflife zou ik dus in de rechter- of linkbenedenhoek een cijfer willen laten verschijnen.
Een mogelijkheid is dat ik via de celuitlijning werk en de cel rechtsonderaan uitlijn, dat is ok voor voor de invulbladen, maar ik zou voor de anwtoord zowel de L (in het midden gecentreerd) als '1' (rechtsonderaan) willen laten verschijnen?

Is dit uberhaupt mogelijk?
 
ja dat is mogelijk. Plaats een voorbeeldje en geen plaatje.
 
Plaats een voorbeeldje en geen plaatje.

Dank je voor het antwoord.

Wat bedoel je exact met een voorbeeldje? In de afbeelding heb ik toch het voorbeeld gegeven?
Ik weet niet hoe ik een beter voorbeeld kan plaatsen?
 
Klik op Ga geavanceerd en vervolgens op de paperclip.
 

Bijlagen

  • L1.xlsx
    7,9 KB · Weergaven: 49
Oh, ok. Sorry, ik was niet meteen mee :rolleyes:
 

Bijlagen

  • Kruiswoordronde - puzzel.docx
    21,4 KB · Weergaven: 26
Niet gezien dat het een Word vraag is:d

Het mag van mij in Excell ook hoor, maakt op zich niet veel uit.

Ik zag dat je een excell file hebt gemaakt, met inderdaad datgene wat ik wil bereiken. Hoe kan ik dat nu zelf toepassen?
 
Door een beetje te experimenteren.

In het voorbeeldje heb ik een L in B7 gezet vervolgens een aantal spaties en dan een '.' de '.' heb ik een witte tekstkleur gegeven. Daarna op <Alt> + <Enter> gedrukt en een aantal spaties en 1 ingevoerd. Het uitlijnen moet je dan instellen op rechts. Verder moet je nog een beetje 'spelen' met de rijhoogte, kolombreedte en tekengrootte.
 
En dat kan natuurlijk in Word ook.
 

Bijlagen

  • Kruiswoordronde - puzzel.docx
    20,4 KB · Weergaven: 29
@OctaFish
Lijkt er niet op. De L staat niet gecentreerd maar tegen de bovenkant aan geplakt:d Excel is gewoon een betere tekstverwerker.:p:cool:
 
Is maar een eerste aanzet.... jij weet ook wel dat jouw Excel poging een hopeloze poging is om de tekstcapaciteiten van Word te benaderen. Ongeveer net zo kansloos als de pogingen van die Amsterdamse club om het voetbal van Barcelona te imiteren :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan