Messenger op Nokia Lumia 520 Probeem : verzenden van bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

pagigoli

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Berichten
32
Sinds gisteren tracht ik via mijn (jaja, oude Nokia Lumia 520) smartphone Messenger-berichten te verzenden , maar dat lukt niet meer. Eigenaardig, want de vorige jaren ging dit perfect.

Ik krijg nu telkens de melding : Bericht kan niet worden verzonden. De app is gesloten voordat je bericht is verzonden. Probeer het opnieuw te verzenden "
Maar hoe dikwijls ik ook opnieuw probeer, er gebeurt niets.
De berichten die ik op mijn pc zend met Messenger kan ik wel lezen op mijn Nokia. Maar vandaar uit berichten sturen lukt dus niet meer.

Op mijn pc is er geen probleem mer Facebook- Messenger.

Heeft iemand een oplossing ?
 
Laatst bewerkt:
robleem opgelost of zijn er alternatieven?

Ik had Messenger gedeleted en opnieuw geïnstalleerd daarstraks, en krijg volgend bericht :

" Bedankt dat je Facebook gebruikt om je vrienden berichten te sturen. Helaas moeten we u melden dat vanaf 29 maart berichten niet langer worden ondersteund door de versie van de app die je momenteel gebruikt. .....

ik zou een windows 10 moeten installeren op mijn Nokia ..betalend dan. Maar is me dat nog de prijs wel waard?
 
Of jij het waard vind is voor ons lastig in te schatten natuurlijk, wat zijn de kosten ?
 
Tja, de kosten..enkele overwegingen. We hebben een zeer goede pc thuis, en een vaste telefoon. Mijn vrouw heeft een GSM en ik heb dus die Nokia Lumia, waarmee ik op internet kan, mails kan mee doorsturen, SMS kan sturen en bellen etc. Alleen is hier dus de messenger niet meer te gebruiken, tenzij ik windows 10 installeer. Ik kan op messenger op onze pc, kan dus chatten en zo met onze buitenlandse vrienden en familie. Dus...is het wel de moeite om kosten te maken, enkel en alleen om messenger te kunnen gebruiken buitenshuis. Toen ik mijn vraag schreef wist ik niets van wat ik in mijn 2e melding schreef. Maar ik denk dat ik maar gewoon alles ga laten zoals het is. Geen nieuwe smartphone, geen windows op mijn oude. Bedankt voor je reactie en daarmee sluit ik hier af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan