Verkenner loopt vast bij rechtermuisknop in boomstructuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Standaard verwijst Documenten naar C:\Users\xxxx\Documents en Downloads naar C:\Users\xxxx\Downloads.
Ik heb dit voor Documenten gewijzigd naar een map op mijn Dropbox, zodat daar standaard alle documenten worden opgeslagen.
Hetzelfde wil ik graag ook doen voor Downloads. Echter...,als ik in het linkerpaneel (de boomstructuur) op de rechtermuisknop klik op Downloads, komt de hele boel vast te zitten. Wat doe ik fout?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Hallo Guido. Zit je wel in de goed structuur.

En dat vast zitten bevalt me geenszins. Scan je computer eens grondig

guido.JPG
 
Laatst bewerkt:
Download of Update
51a72c6334c99-ccleaner16.png
Ccleaner


Start CCleaner op.
  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Gereedschap → Opstarten → Context Menu
  • Selecteer met [Ctrl+ A] alle regels
  • Klik op Uitschakelen
  • Schakel nu 1 voor 1 de regels in en kijk welke regel problemen geeft.

ccleanercontext.png
 
Dorado, dankjewel voor je tip. Ik krijg niet alle items uitgeschakeld. Bij mij zijn nu nog Enabled:
Directory - Powershell-venster hier openen
Drive - Powershell-venster hier openen
Folder - McCtxMenuFrmWrk

Hoe krijg ik deze opties uitgeschakeld? Moet ik daarna de computer opnieuw opstarten?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Laat het hier gewoon bij.
Schakel 1 regel in in CCleaner en rechtsklik in Verkenner om te kijken of het probleem optreedt.
Zo niet, schakel de volgende regel in in CCleaner etc...
 
Het is niet gelukt op de manier zoals jij beschreef. Daarom ben ik - ja, ik weet dat het "gevaarlijk" is - de registry gaan wijzigen. Voor zover ik in de afgelopen dagen heb kunnen bekijken is het allemaal goed gegaan en werkt het nu naar wens.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan