itunes nummers naar usb stick kopieren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny1969

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Berichten
59
Hallo,

Ik heb afspeellijsten die ik naar een sub stick wil kopiëren. Helaas lukt dit niet, ook niet naar een mapje op het bureaublad. Ik zie wel een plusje om de nummers te verslepen, maar er wordt niets gekopieerd. Ook met kopiëren en plakken wordt er geen nummer gekopieerd.

Wat doe ik fout?

Met vriendelijke groeten,
Danny
 
Bedankt voor je reactie manamana. Het heeft niets met de ruimte op de usb te maken, ook naar mijn bureaublad lukt niet. Het heeft te maken met de afspeellijst ben ik nu achter gekomen, want als ik van de totale lijst met alle nummers een nummer wil kopiëren lukt het wel. Maar om nu alle nummers van de afspeellijst handmatig op te zoeken en dan stuk voor stuk te kopiëren duurt te lang. Zijn er andere mogelijkheden hiervoor?
 
Met de toetsen combinatie CTRL-A, selecteer je alles en dan kopieren en of slepen. Lijkt mij een mogelijkheid
 
Die 2 opties heb ik geprobeerd, maar dan wordt er niets gekopieerd (of versleept). Ook 1 nummer selecteren vanuit de afspeellijst en dan kopiëren of slepen lukt niet.
 
Hoe zit het met die USB is die beveiligd of zo ? Ergens kan wel eens een schuifje zitten. Probeer eens iets anders (1 foto of zo)naar dat ding te transporteren.
 
Laatst bewerkt:
De usb is niet beveiligd, een foto of een ander bestand kopiëren lukt wel.
Ik denk niet dat het met de usb stick te maken heeft, ook een muziekbestandje naar het bureaublad kopiëren via de afspeellijst lukt niet.
 
Hallo BikerBill,

Met deze oplossing moet ik een programma (app) kopen van apple om te exporteren.
Ik kan de afspeellijst wel exporteren maar dan krijg ik een .M3u bestand, maar niet de losse nummers. Ik denk niet dat dit bestand is af te spelen via een usb stick op een radio in de auto.
Tis lastig
 
Staan die nummers wel in je iTunes bibliotheek, gaat het hier over Windows of Mac? Je kunt je nummers (ook die uit een playlist) gewoon selecteren met de muis en naar een Verkenner of Finder scherm slepen, daarmee kopieer je ze.
 
Ik gebruik Windows. Selecteren vanuit een playlist lukt, maar het kopiëren niet, er komt wel een +je wat je normaal ook met het kopiëren ziet, maar uiteindelijk wordt er niets gekopieerd.
 
Dit is heel raar, ik heb niets veranderd of aangepast en nu lukt het wel................strange.
Nou ik ben in ieder geval blij dat het nu wel lukt.
Iedereen bedankt voor het meedenken :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan