Favorieten werken niet, doen uiterst raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn48

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
113
Ik draai een Windows 10 computer met Internet Explorer 11. Microsoft Edge behoort niet tot mijn keuze, daar deze veel instelmogelijkheden boven in de browser mist zoals; Bestand, Beeld, Extra, Help, enz. enz. Op een dag startte ik Internet Explorer 11 op en ontdekte dat mijn Favorieten niet meer werkten, uiterst raar deden. Ongeacht welke link ik in de Favorieten aanklik, de link word OF niet ge-opend, OF hij laat het complete Internet Explorer bibberen, zonder dat er doorgeschakeld word naar de website die ik verkies. De enige ontsnappings mogelijkheid is om IE weg te kruisen rechts in de bovenhoek. In C - Gebruikers - Favorieten, die de link heeft naar IE 11, kan ik de Favorieten wel openen, maar laat eerst een logo van IE 11 zien alvorens hij doorgaat naar mijn favoriete website. Virus en Malwarescannen levert niets op. IE opnieuw instellen evenmin. Wat zou er fout kunnen zijn, en hoe kan dit nog gerepareerd worden ?
 
De E-mail link in de browser werkte ook al niet. Per toeval vond ik al heel snel op internet de oplossing. Via opdracht Prompt, die in de administrator modus gezet dient te worden, het volgende invullen en activeren; sfc /scannow. Daarna worden er via sfc /scannow uit een reservemap van Windows kopieen gemaakt om de beschadigde bestanden uit Windows of IE te herstellen. Dit alles gaat werken na een herstart van Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan