• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cumulatief telling tm einde jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

tarikhan32

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2014
Berichten
16
Hallo allen,

ik wil graag in mijn overzicht de totale cumulatieve waarde zichtbaar hebben van alle klanten in week 53.
nu heeft 1 klant (4PO) een afzet tm week 44, in het overzicht wil ik de cumulatieve waarden van week 44 ook zichtbaar hebben zodat het jaartotaal correct is.

de criteria is zoeken op week 53 maar hierdoor mis ik dus wel de weken van 4PO. Heeft iemand een formule waarmee ik de afzet van deze klant in mijn overzicht kan krijgen?

Bekijk bijlage export forum.xlsx
 
Waarom dan niet zonder kolom E in de formule.
 
Waarom dan niet zonder kolom E in de formule.

Ik wil ook de cumulatie in een andere week kunnen zien. Deze laat ik dynamisch. Zonder kolom E is het een optelling van alles, terwijl ik een optelling wil per product, klant en week
 
Code:
=SUMPRODUCT(($A$2:$A$26=$L$1)*($B$2:$B$26=$L$6)*($C$2:$C$26=$L17)*($E$2:$E$26[COLOR="#FF0000"]<=[/COLOR]$L$2)*($G$2:$G$26))

Bedoel je dit??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan