Malwarebytes anti malware laat zich niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

covaag

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2015
Berichten
17
Geachte ....

Kan de map malware op mijn c schijf niet verwijderen ook onder DOS mag dat niet.
Ook de eerdere vragen bekeken maar de daar aangeboden oplossing werkt niet.

Het is mijn PC waarom gijzelt MALWARE mijn computer, het neemt 108 mb schijfruimte in beslag

graag hulp
 
Ik gebruik voor dit soort zaken 2 programma's
Allereerst Revo uninstaller.
Normaal zou die alles verwijderen, maar omdat je wellicht zelf aan de slag geweest bent met verwijderen worden nog directory's als systeem bestanden beschouwd.
Probeer revo uninstaller eens.

Lukt dat niet, dan kun je aan symptoombestrijding doen en unlocker proberen.

We horen hier wel of het gelukt is.
 
Kun je wat meer info geven. Welk programma heeft die folder volgens jou aangemaakt?
Waar staat die folder?
Zoals je je vraag stelt zou ik zeggen: idd. Probeer "unlocker": http://www.majorgeeks.com/files/details/unlocker.html
Ik dacht dat er bij Majorgeeks geen ongewenste programma's mee worden geïnstalleerd.
 
Ik heb unlocker gedraaid en na installatie moet ik mijn pc opstarten maar de map malware met de bestanden zijn er nog steeds
Ook Revo uninstaller verwijdert de map met bestanden niet
Onder DOS weigert del *.* zijn werk te doen.

Wat kan ik nog meer doen
Heb op de FB pagina van Malware Bytes een bericht geplaatst maar zij antwoorden niet.

help

Unlocker ook gedraaid geen resultaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je mb-clean al in de veilige modus gedraaid?
En heb je wel de tool uit mijn link gebruikt en niet die oude voor versie2
 
Opstarten in de veilige modus en dan verwijderen, moet inderdaad te doen zijn...
 
Nog wat mogelijkheden:
1) Welke versie heb je. Installeer hem opnieuw of als je versie 2 hebt, zet dan versie 3 er overheen. Die lost het mss op.
2) Probeer één van hun forums: https://forums.malwarebytes.com/
 
heb opnieuw versie 3 geïnstalleerd maar dat ging niet (geen rechten) in veilige mode lukt het ook niet en op het forum, (mijn engels is niet zo best )
 
Wat ik zelf wel eens gehad heb is dat ik een folder ook niet kon verwijderen. Ik ben toen de folder ingegaan en ben "vanbinnenuit" begonnen alles te wissen. Eerst de files zelf, toen de mappen. Dat lukte toen wel. Waarschijnlijk heb ik daarbij wel unlocker gebruikt.
Voor beveiligings software kan dat moeilijker zijn omdat die veel dieper in je systeem gaan zitten.
Heb je al gecontroleerd dat er geen Mbam proces meer actief is, want dat zou ook een probleem kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
De mapnaam is mij niet duidelijk. Lijkt mij vreemd dat een map van MBAM 'Malware' heet. Het is ook vreemd dat je niet de normale weg hebt gevolgd om software te verwijderen via Windows of Revo-uninstaller.

Volgens mij is het onder de opdrachtprompt niet del *.* Je gaat naar Start > Uitvoeren > typ cmd (Als administrator uitvoeren). Ga naar de locatie en maak eerst de betreffende map leeg met erase *.* vervolgens verwijder je de map met rd mapnaam.

Als je submappen in de hoofdmap hebt deze natuurlijk eerst verwijderen op dezelfde manier als omschreven. Eerst leegmaken met erase *.* vervolgens rd mapnaam\subnaam\
 
Laatst bewerkt:
@Senso:
De mapnaam is mij niet duidelijk.
" Daar zat ik ook een beetje mee maar ik ging er maar van uit dat dit wat onzorgvuldigheid in de naamweergave was, danwel dat TS zelf bij het installeren de naam heeft aangepast.
 
de melding kwam van windows

erase *.* heeft ook niet geholpen
del *.* ook niet, en rd lukt ook niet omdat de map niet leeg is

Malewarebyte heeft gereageerd dat ik een ticket aan moest maken maar dat had ik gisteren al gedaan heb mijn email adres gegeven. Ik hoop dat zij met een oplossing komen
 
Probeer deze eens:
del mapnaam\*.*/F/S/Q
vervolgens
RD/S/Q mapnaam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan