verbindingsprobleem Sansung S3

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forumleden Ik heb een probleem met een site van carbu.com een site voor benziene prijzen .
Deze heeft altijd goed gewerkt op mijn samsung S3 telefoon Als ik deze start op mijn laptop werkt deze goed.
Als ik deze start op mijn telefoon, krijg ik de melding : Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.
Ik heb volgens mij niets aan mijn telefoon ingesteld Wat zou dit kunnen zijn ?
Dus bij de laptop is alles ok ,bij de telefoon gaat het fout ?
e de waele
 
Hallo,

Misschien even de app eraf gooien en opnieuw instellen. Of er is een update geweest.

https://belgie.carbu.com/index.php/mobile

Ik doe meestal de website opzoeken en dan toevoegen aan startscherm. Heb je ook geen last van die apps die soms niet goed werken. Ik weet alleen niet of dat kan bij een samsung.

diesel.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana,
Als ik op de link klik in uw post met de laptop werkt deze perfect.
als ik op de link klik met mijn telefoon krijg ik de foutmelding weer
Als ik op internet ga met de telefoon krijg ik ook de foutmelding terwijl hij het toch zou moeten doen
Ik heb nu ook de app geinstall (uit de link ) maar helaas de foutmelding blijft komen
toch raar er moet iets in mijn telefoon niet goed staan
e de waele
 
Probeer de cache te wissen. Bij instellingen, beveiliging of zo.
 
Dat heb ik al gedaan en ook de koekjes alles dus ook de geschiedenis maar dat mocht niet baten helaas
De link heeft het altijd gedaan voorheen
e de waele
 
En als je gewoon naar de website gaat op je samsung s3, welke browser gebruik je.
 
Ik gebruik google Als ik dit doe dan krijg ik weer de melding verbindingsprobleem
e de waele
 
Nee gewoon google of moet het android zijn ?
er staat wel onderaan google werkt beter met crome en is een snelle brouwser voor android ?
 
Laatst bewerkt:
OK ik heb crome geinstall en alles werkt weer heel veel dank maar weer en tot de volgende keer
Hoe dat nu weer komt vind ik maar raar met een andere browser hoe kan dat nou weer ??
e de waele
 
Vaak hangt of staat alles met een goed werkende browser. Kennelijk had deze een update nodig. Eraf gooien en een nieuwe installeren lost vaak vele problemen op.
Ook bij Android en/met mobiele telefoons. Maar ik deed het weer graag en tot de volgende keer maar weer. Mooi fietsen in koewacht. Groeten in Koewacht van manamana. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan