Simpele offline foto website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lavakever

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2016
Berichten
14
Goede morgen/middag/avond/nacht,

Ik zoek een heel simpele website (of zelf alleen maar script ofzo iets) die alle foto's die in 1 map zitten via een website te benaderen is en automatisch nieuwe foto's / gewiste foto's kan bijwerken. Het moet wel via bv internet explorer of telefoon als website gezien worden (lokaal op het netwerk natuurlijk) maar het hoeft er echt niet fancy uit te zien. Het liefst een auto preview van de foto's maar mocht er alleen maar links te zien zijn op de website dan vind ik het ook prima. Heb wel zoiets gezien als JuiceboxBuilder maar zelfs dit vind ik eigenlijk al te fancy voor mij doeleinde.

Heb al wel sami http server als webserver maar kan verder niet echt iets vinden qua website wat aan mijn simpele eisen voldoet.

Alvast bedankt,

Stefan.
 
Voor wat je wilt maken heb je PHP nodig. Sami webserver http://www.spandexforce.comheeft heeft dit niet.
In de Sami ini file staat:
Code:
PHPEnable = No
PHPPath = ""
Met andere woorden... er is geen PHP en dan mag je het van de Sami bouwer zelf uitzoeken :(

Een beter alternatief is bijvoorbeeld Xampp die met z'n control panel makkelijk is te gebruiken (of je laat de webserver als service draaien dan heb je er geen omkijken naar naar).

Als de webserver bestaat uit Apache en PHP dan kan je een script zoeken.
Zoek dan eens op : simple php photo viewer
en je vindt ongetwijfeld wat je zoekt.

Suc6. Have fun.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je bericht. Ik had echt verwacht dat het een simpele code zou zijn als voor elke bestand in de map "link" maak een link. Of voor elke foto in de map plaats foto 400*400 met link naar foto. Of misschien website filebrowser waar je dan de bestanden dan kan openen. Dat was al goed genoeg geweest. Maar blijkbaar is het moeilijker als ik dacht. Ik ga ga zeker dan even kijken wat je voorstelde. Nogmaals dank.

Stefan
 
script die alle foto's die in 1 map zitten via een website te benaderen is en automatisch nieuwe foto's / gewiste foto's kan bijwerken
Je hebt het over automatisch bijwerken, dat kan alleen met php.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan