Microsoft .NET Framework 2.x end of life

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.638
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Secunia PSI komt met deze vaststelling. Geïnstalleerde versie 2.0.50727.5491. 2 maal ook 64bit. Veilige versie 3.x
Ik krijg deze niet aangeboden bij Windows Update en dat vind ik wat vreemd.
Kan ik deze via Secunia PSI bijwerken of toch maar wachten? Is Microsoft.Net .... een 'belangrijke' update?

edit:
Niet te volgen. Even op internet gezocht naar MS .NET Framework en daar is de laatste versie 4.6.2 en ik kon deze vinden onder Programma's en onderdelen. Daar staat versie 4.6.1 (Nederlands) bij mij. Wie kan het nog volgen? Of is de oude versie een andere taal (Engels)?
 
Laatst bewerkt:
Is er iets dat daardoor nu niet werkt? .NET 2.0 wordt al lang niet meer ondersteund. Als je .NET 3.5 installeerd heb je alles van de versie er voor. Welke versie je nodig hebt is afhankelijk van programma's die er gebruik van maken.
 
Alles werkt. Alleen vind ik het vreemd dat een toch redelijk vooraanstaand programma (Secunia PSI) met een dergelijke mededeling komt. Dan kun je toch spreken van een blunder. En we hadden toch samen afgesproken met banken, organisaties en IT-sector dat we software up-to-date zouden houden. Een dergelijke gang van zaken levert dan niet bij tot het vertrouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan