Traagheid Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
463
Beste forummers,

Mijn vrouw gebruikt met enige regelmaat Facebook om een mapje aan te maken en foto's te uploaden. Sinds een aantal weken is Facebook dramatisch traag of werkt soms helemaal niet meer v.w.b. het uploaden. Herkent iemand dit en is er een verklaring voor te geven?

gr Egbert
 
Hoe snel is je internetverbinding volgens Speedtest.net? Welke browser gebruik je?
 
Ik ben benieuwd naar de reactie aangaande internetverbinding. Zelf heb ik een glasvezelverbinding en provider KPN. Wat bij ons opvalt is dat er in de ochtend nauwelijks problemen zijn, maar in de avond is het een drama.
 
Het probleem bij de laptop is opgelost. Het zat hem toch in de internetverbinding. Ik had de laptop via een kabel met het modem aangesloten (omdat ik ik het verleden problemen met de wifi had, die overigens al waren opgelost) en om uit te sluiten dat het aan de verbinding lag heb ik de wifi maar weer gebruikt en het gaat nu weer als een speer. Vermoedelijk is er iets met de netwerkkaart, maar dat zoek ik nog wel uit. Bedankt voor alle reacties.

gr Egbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan