welke smartphone kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Een kennis van mij wil een simpele smartphone.
Hoeft niet snel te zijn.
Alleen berichten versturen en ontvangen.
Weinig bellen.
Een zo laag mogelijk abonnement bij provider.
Meer niet.

Tips?
 
@brbr : vanzelfsprekend met alle respect, maar ik snap niet echt dat je een dergelijke vraag hier stelt.
We hebben daarvoor Google en wanneer je daar een paar zoekwoorden invoert, zoals bijv. "goedkoop abonnement" o.i.d., dan krijg je honderden / duizenden hits.
 
Laatst bewerkt:
@brbr : vanzelfsprekend met alle respect, maar ik snap niet echt dat je een dergelijke vraag hier stelt.
We hebben daarvoor Google en wanneer je daar een paar zoekwoorden invoert, zoals bijv. "goedkoop abonnement" o.i.d., dan krijg je honderden hits.

Ja had ik moeten doen
het ging meer om de mening van anderen
 
Daarvoor heeft de Helpmij simpelweg te weinig 'lezers', de adviezen die je hier eventueel krijgt zijn redelijk subjectief. Google is een oneindig grotere bron voor (subjectieve / objectieve) informatie omtrent goedkope abonnementen.
 
Laatst bewerkt:
@gast0225
Daarvoor heeft de Helpmij simpelweg te weinig 'lezers', de adviezen die je hier eventueel krijgt zijn redelijk subjectief.
Dat vind ik toch een onderschatting van helpmij.nl. Als iemand een dergelijke vraag stelt dan hoopt die dat hier mensen zijn met ervaring en die eerlijk zijn.

We hebben daarvoor Google en wanneer je daar een paar zoekwoorden invoert, zoals bijv. "goedkoop abonnement" o.i.d., dan krijg je honderden / duizenden hits.

Precies en daar worden we soms niet goed van. Wat zijn redactionele artikelen en wat advertenties. Nauwelijks nog van elkaar te onderscheiden. Alles is doordrenkt van reclame en wie is nog eerlijk? Reviews komen regelrecht van de leveranciers. Geef mij dan maar Helpmij.nl
 
@Senso : ik begrijp je reactie, doch ik kijk er (met alle respect) toch iets anders naar :

dat de mensen hier op de Helpmij eerlijk zijn, daar twijfel ik (doorgaans) niet aan, maar hetgeen ik met mijn opmerking meer bedoelde was het feit dat er een paar honderd mensen de vraag lezen en die mensen hebben vermoedelijk recentelijk 1 of 2 mobieltjes gehad. De mening / advies die / dat zij gaan geven berust dan dus meer op een persoonlijke ervaring en niet op objectieve feiten. Als je Googled op testjes van mobieltjes, dan krijg je veelal een scala aan (naar ik aanneem) redelijk objectieve testresultaten.

Dat reviews rechtstreeks van de leveranciers komen, zal in een aantal gevallen ongetwijfeld waar zijn, maar ik denk heel erg zeker te weten dat bijv. Tweakers zich daar niet schuldig aan maakt. Waarom ik dat zo zeker meen te weten? De ene keer prijzen ze (bijv.) Samsung de hemel in, een volgende keer breken ze het merk af.

Dus tja, ik blijf dus toch een beetje hangen op mijn eerdere berichtjes.

Voorbeeldje : Klik en zo zijn er nog tientallen andere sites, kwestie van even Googlen. Zie ook de link in bericht 3 van Puppie.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor belsimpel gaan voor €12,50 p/mnd ( onbeperkt bellen en sms'en plus 1000MB ) inclusief een refurbished iPhone 5S. Dit voor 2 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan