account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
ik probeer in microsoft outlook 2017 een account toe te voegen,maar wat ik ook probeer ,ik krijg steeds de melding dat er geen versleutelde verbinding beschikbaar is met de mailserver. Ik heb een paar maanden geleden ook een account toegevoegd en dat ging goed. Ik heb ook al een ander wachtwoord geprobeerd,maar dat hielp ook niet. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet al te veel verstand heb van computers maar ik kan me redden.
 
De melding lijkt me duidelijk genoeg. Vraag na bij de provider van het mailaccount wat de juiste instellingen in Outlook zouden moeten zijn voor wat betreft het instellen van beveiligde dataverbinding.

Tijs.
 
Ik had deze account pas verwijdert omdat ik sinds 8 maart geen post meer binnen kreeg . Ik heb deze gisteren verwijdert en geprobeert om hem opnieuw er op te zetten,maar het lukt me gewoon niet.

gr.Theo
 
Wat Tijs al zegt, kijk wat de instellingen moeten zijn voor POP3/IMAP, SSL/TLS en het poortnummer voor een beveilgde verbinding. Kennelijk is dat gewijzigd als je instellingen eerder wel werkten en nu niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind eigenlijk dat je het zelf ook moet kunnen opzoeken op Google of in de klantenondersteuning van de mailprovider maar misschien dat iemand hier op het forum voor je wilt zoeken als je vermeldt welk maildomein het om gaat, dus het deel achter het @ teken van het emailadres vermelden.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan