Foutmelding form_mail.php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan theoretisch genegeerd worden, maar je ziet duidelijk dat de maker/programmeur van deze mailer (om goede redenen, bijv. als je je site host in de USA maar je je uitsluitend op NL bezoekers richt) vindt dat je de mailer niet de systeemtijd(-zone) moet laten gebruiken (dus van de VPS/webserver) maar dat je die moet instellen o.b.v. je échte thuisbasis en/of doelgroep.

Waar je de tijdzone instelt staat duidelijk in de melding (date.timezone instelling op regel 97 in het bestand form_mail.php).

Mag ik even aangeven dat ik het nogal 'lomp' vind overkomen dat je nu de indruk wekt liever (positief bedoelde) meldingen/hints van het systeem te (kunnen) negeren dan er positieve actie op te ondernemen??

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@dnties,
Ik heb weinig kennis van PHP en weet alleen hoe ik het kan toepassen. Van deze melding begreep ik weinig en wist dus niet wat ik ermee moest. Dank voor je uitleg.
 
Eigenlijk staat het er toch duidelijk? ;)
 
Eigenlijk staat het er toch duidelijk? ;)

Dat neem ik zonder meer van je aan. Maar voor mij als leek is/was het niet duidelijk. Daarom denk ik weleens: iets IS niet onduidelijk/moeilijk maar ik VIND het niet duidelijk/moeilijk.
 
En als niet duidelijk is staan er vaak een hoop steekwoorden in die je op Google kan afvuren. En tadaah.... de oplossing is vaak in de eerste hit zichtbaar.
 
Voordat ik een vraag op een forum post doe ik eerst veel moeite om het antwoord zelf te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Voor NL moet de timezone als volgt worden ingesteld:
Europe/Amsterdam

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan