Eén op één kopie van CD/DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Wat is op dit moment de beste software freeware op dit te realiseren op de bronschijf staan geen specificaties. Het is een SRD Symantec Recovery Disk en ik heb twee disk drives. Kopie moet 100% goed en verifieerbaar zijn.

Heb met Google gezocht maar daar staat veel verouderde informatie.
 
Norton verwijdert direct de Setup > Hoog risico > Trojan.Gen.2 Ook via FileHippo geprobeerd, want daar staat zonder bijzaken/malware e.d. maar Norton gooit het er direct af. Alles rood. Op het forum van CDBurner wordt onprettig gereageerd als mensen de zaak aankaarten en internet staat er vol van. De oplossing zou zijn, Default Installer (Without Open Candy) die staat er wel, maar er staat (Without InstallCore). Ook die weigert Norton, is onveilig.

Wie weet wel een veilig setup-bestand?
 
Er is niks mis met de Default Installer (Without Open Candy).
Norton is een zeurkous.
 
Je moet er ook nog voor betalen... Als ik het allemaal op internet lees, word ik er toch niet vrolijk van. Kan me niet voorstellen dat al die mensen die daar reageren het dan mis hebben. Ook kun je lezen dat Norton niet de enigste is die aanslaat o.a. ESET ook. Maar goed, laat maar verder zitten. Ik zoek wel een andere. Ik kwam ook Ninite tegen maar alles lijkt daar automatisch te gaan en dat gaat mij te ver. Ik wil individueel programma's kunnen installeren/updaten zoals bij Filihippo en Secunia PSI.
 
Wat jij wil uiteraard.
IK gebruik dat programma al jaren zonder een enkel probleem.
 
Of imgburn, deze gebruik ook ook met volle tevredenheid.
 
ik gebruik ook al jaren cd burner xp, én heb norton op mijn pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan