Rare suggesties whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elly1989

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2012
Berichten
22
Hoi iedereen, ik weet niet of ik in het juiste subforum post maar ik kon geen betere vinden. Mijn vraag gaat over whatsapp, hij maakt de laatste tijd rare woordsuggesties als ik aan het typen ben. Dan typ ik "hij werd" en whatsapp zegt voor "gescreened" en "gerekruteerd". Ik typ "ik ga een" en hij zegt voor "stotteraar".

Ik heb deze woorden op whatsapp nooit gebruikt en ze zijn te specifiek voor de software om te suggereren. De kans dat de gebruiker zo'n woord nodig heeft is immers, klein dus zegt whatsapp normaal algemene en neutrale woorden voor. Weet iemand hoe hij erop komt om me dit voor te zeggen? Dit zijn maar twee voorbeelden, hij doet dit soort rare dingen heel vaak. Worden die suggesties beïnvloed door wat andere gebruikers op whatsapp allemaal intypen? Het lijkt me sterk... als ik typ "hij werd" hoort whatsapp niet "gerekruteerd" voor te zeggen. Ik word hier een beetje nerveus van.

Ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen, bedankt!
 
Ik weet niets van de materie maar ik lees dit. Overigens wel leuk die suggesties. Het lijkt of de AIVD meekijkt. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niets van de materie maar ik lees dit. Overigens wel leuk die suggesties. Het lijkt of de AIVD meekijkt. :eek:

Meen je dat nou van die AIVD? Ik zou niet weten waarom ze mij interessant kunnen vinden. En bovendien staat het abonnement op de naam van een vriendin. Misschien zijn ze op haar uit haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan