word probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Goedenmiddag,ik ben niet zo goed vertrouwd met Word,en ben nog volop aan t' oefenen.
Mijn probleem is het volgende,ik open een blanco pagina en er staat nog steeds een teken op dat ik gisteren hebt getypt.
Bij het oefenen is dit teken wat staat bij speciale tekens erop gezet en krijg dit er met geen stokken vanaf,ook aan de muisaanwijzer hangen streepjes..
 
Ik heb geen idee wat je voor teken hebt ingevoegd, maar voor hetzelfde geld heb je helemaal niets ingevoegd, en op de knop Weergeven/Verbergen (<Ctrl>+<Shift>+<*>) geklikt. En dan zie je dus altijd een omgekeerde P, het Paragraafteken. Druk nogmaals op <Ctrl>+<Shift>+<*> om het scherm weer 'leeg' te maken als dat het is.
 
ctrl+shift+ * , gaat niet.
Het teken = alineateken.
Wanneer ik met de muis dit aanwijs (zie ik in plaatst van een pijl een grote I met streepjes.).
 
U ziet "alle tekens weergeven" dan zie je alle returns en alinea's in code en de I met streepje dat is de cursor positie die je in de tekst kan kiezen.
 
En de toetscombinatie is bedoeld voor de toets met 8 en *, vandaar de Shift toets.
 
Bedankt,allen die gereageerd hebben,het is weer in orde gekomen!!:D:thumb::thumb:
 
@ octa, de toetscombinatie lijkt me weer typisch AZERTY QWERTY dingetje.:rolleyes:
 
Hoezo, heb je geen * boven de 8 zitten? Dan zit-ie vast ergens anders :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan