• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Matrixformule aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgen kon ik de voorgaande berichten niet echt meer, maar ik heb het opgelost met het VBA bestandje van snb. Helemaal geweldig. Niks veranderd aan code's maar stapje voor stapje mijn hele bestand er omheen gemaakt. Blad voor blad in-gekopieerd en steeds gecontroleerd of het nog werkte als ik iets veranderde en als het niet helemaal goed ging stapje terug en dan verder. Dagje werk, maar dan heb je ook wat. :)

Eén dingetje zou ik nog wel willen weten. In een bericht van 13 april schreef snb: "natuurlijk heb ik de gegevenstabel bij A1 laten beginnen".
In mijn bestandje begon hij in cel B4. Wat moet ik in de codes wijzigen om het bij B4 te kunnen laten beginnen? Dat verdient mijn voorkeur ivm opmaak. Als dat zou lukken zou ik geweldig vinden. Natuurlijk heb ik het al zelf geprobeerd maar dat gaat steevast fout.

Ik hoor graag. Voor nu alvast prettig weekend.

Cor

Inmiddels ook dit opgelost. Bedankt allen voor jullie hulp.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan