• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Update Proces Orderverwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barty10060

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2013
Berichten
47
Hallo iedereen,

Wellicht kunnen jullie mij helpen, ik ben op dit moment bezig met een overzicht te maken van een proces op mijn werk maar het werkt nog niet 100%.

Namelijk:
Bij het invoerblad op blad 2, worden gegevens ingebracht, graag zou ik deze terug willen vinden in blad 1 bij het overzicht(denkend aan de ALS functie).

Oplossinggericht:
Heel makkelijk gedacht zou je heel makkelijk de als functie kunnen gebruiken maar ik heb een verwachting dat ik meer dan 8 orders ga aanbrengen maar ik heb wel de verwachting dat ik max. 8 per kolomstatus nodig heb.

Wie kan mij helpen??

Met vriendelijke groet,
Bekijk bijlage Vraag.xlsx
 
Waarom gebruik je geen draaitabel?
 

Bijlagen

  • Vraag-1.xlsb
    12,1 KB · Weergaven: 31
Bij een draaitabel is het helaas niet mogelijk dat het automatisch bijgewerkt wordt, en dat zou ik heel graag willen.
Is deze mogelijkheid er ook?

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Plaats deze code in de module van het blad waarin de draaitabel staat.
Code:
Private Sub Worksheet_Activate()
  ThisWorkbook.RefreshAll
End Sub
 
in deze bijlage op Blad2 een tabel gemaakt, achter Blad3 de suggestie van VenA gezet en de draaitabelverwijzing gezet op de table op Blad2.

Resultaat: in Blad2 invullen, klikken op Blad3 en draaitabel wordt direct bijgewerkt
 

Bijlagen

  • Vraag-2.xlsb
    17,7 KB · Weergaven: 35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan