Eindnoten plaatsen met kopjes in aparte sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wordfeud

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2016
Berichten
35
Hoe kan ik eindnoten in een aparte sectie achterin een document plaatsen (zoals je ook ziet in boeken), waarin de eindnoten per hoofdstuk gegroepeerd zijn met kopjes erboven, zoals bijvoorbeeld:

Hoofdstuk 1

1 ...
2 ...
3 ...

Hoofdstuk 2

1 ...
2 ...
3 ...

Want normaal komen eindnoten gewoon net als voetnoten onderaan de pagina te staan, met een streep erboven, en niet in de hoofdtekst.
 
Doe er eens een voorbeeldje bij, want ik heb weinig zin/tijd om eerst een half uur te besteden aan het maken van een document met voet- en eindnoten :).
 
Zie voorbeeld in PDF. Ik zou ook kunnen kiezen voor Noten aan het eind van elk hoofdstuk, maar dan moet je ze met de hand kopiëren. Vraag me af of dat hier ook de enige mogelijkheid is.
 

Bijlagen

  • Hoofdstuk 1.pdf
    40,2 KB · Weergaven: 38
Aan een pdf hebben we natuurlijk niks, want daar kan ik in Word geen eindnoten mee maken.
 
Hij laat me geen Word document uploaden, geeft dan een fout, en omdat je om een 'voorbeeld' vroeg (dat kan ook gewoon het uiterlijk zijn), leverde ik een pdf. Ik kan dus geen Word document uploaden. ook noet als ik van dpcx even doc maak.
 
Laatst bewerkt:
Hè? Ik heb zo vaak Word documenten toegevoegd... Maak er desnoods een zip van, dan werkt het zeker. Ik vroeg inderdaad een voorbeeld, maar dat moest dan uiteraard wel iets zijn waar we wat mee kunnen :).
 
Heb een zip gemaakt, die geeft ook een uploadfout. Blijkbaar 'pakt' hij alleen pdf. Maakt niet uit of ik dat in Firefox of in Edge doe.
 
Laatst bewerkt:
Als je een bestand upload, zie je welke extensies je allemaal mag uploaden. Dan zul je zien, dat docx en docm daar gewoon bij staan. Maar je kunt het Word document natuurlijk hernoemen naar .pdf, als pdf wel kan. Dan zet ik de extensie wel weer terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan