Nummering foto's in Nokia/microsoft telefoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Persoonlijke noot kan overslaan event, vraag tweede alinea: Nog steeds de godsgruwelijke balen dat Nokia gewoon vermomde Microsoft telefoon was. Maar hoe ook, ding maakt hier de helderste foto's, dus gebruik is er wel ingeslopen (ondanks aanschaf oud vertrouwd model).

In de Nokia 215 zijn de gemaakte foto's genummerd, maar als je dat nummer gebruikt bij uploaden, kiest die een andere foto. Ook als je op details klikt geeft die een ander nummer weer. Iemand idee of dat anders kan, moet nu dus eerst details klikken telkens, als de foto moet uppie?
 
Laatst bewerkt:
Mijn vorige telefoon was ook een Windows Phone. De Nokia Lumia 520. Die kon ik met een USB kabel op m'n PC aansluiten en gewoon via de Verkenner de foto's kopiëren van de telefoon naar m'n PC, als dat is wat je bedoelt met uploaden. Misschien dat dat met jouw telefoon ook kan?
 
Laatst bewerkt:
Heb de plaatjes de pc al op, maar venster waar je de nummers in beeld hebt, zie je alleen een soort griemeltje, de afbeelding zelf niet. En picture viewer kreeg ik het (voelt 'm al?) ook niet voor elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan