• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldB92

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2017
Berichten
17
Hi,

Ik ben een lijst aan het maken met kortings getallen. De korting wordt uit een last gehaald op een ander tabblad. Zoals dit:

11 35
12 40
13 40
14 40
A 40
B 30

De eerste kolom is de groep, de tweede kolom is het % korting. Echter als ik de formule verticaal zoeken gebruik dan krijg ik foutmeldingen N/B etc.

De zoekwaarde die verticaal zoeken gebruikt is gelinkt uit een ander tabblad, als ik dezelfde zoekwaarde uit een andere cel haal (door te linken met de formule WAARDE) werkt het wel. Echter voor de groepen met tekst werkt dit natuurlijk niet. Dan krijg ik de foutmelding #WAARDE.

74 74
84 84
84 84
C #WAARDE!
C #WAARDE!

Als ik bovenstaande kan oplossen dan ben ik er, maar simpelweg =A4 werkt niet, want dan werkt mijn Verticaal Zoeken niet meer.

Iemand een suggestie? Hopelijk is het een beetje duidelijk.
 
Had de hoop al opgegeven toen ik ineens een ingeving kreeg, dus het is al opgelost.

Nevermind :)
 
Fijn dat het is opgelost, markeer je de vraag dan ook als "opgelost"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan