Kolommen in WordPress

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Femke, even voor mij als Linux leek... wat zijn navigatie fabrikanten?

@Renske60, een overloop van tekst tussen twee tabelcellen kan niet worden gemaakt met html of css. Hier is Javascript voor nodig die de hoogte van beide cellen optelt en door 2 deelt om de juiste hoogte te krijgen. Daarna moet het script zoveel tekst overhevelen dat de tekst in beide cellen binnen de berekende hoogte past. Dit kan helemaal buiten de plugin om. Elke keer als een bezoeker naar een pagina gaat draait het script even om alles netjes te zetten.
 
@Femke, even voor mij als Linux leek... wat zijn navigatie fabrikanten?
Jammer dat je dit vraagt want je weet heus wel wat ik bedoel.

Navigatietoestellen lopen zelf wel op Linux, maar updaten moet je op een windowsbak doen ivm software.
Helaas.
 
Laatst bewerkt:
Grinnik, ik zat te denken aan een soort "Windows verkenner" maar je bedoelt de GPS navigatie zoals Tommie. Ik was een beetje duf denk ik.
 
Ah, dan sorry van mijn kant. Ik heb er ervaring in dat mensen zulke reacties geven terwijl men dondergoed weet waar het over gaat (en dan vanwege Linux dat niets is etc. etc.)
Dus excuus. Had mij beter uit moeten drukken.
 
@Femke98 Zeker jammer. Maar er is toch wel navigatiesoftware die draait onder linux? Here bijvoorbeeld draait ook op Android-smartphones en Android is toch ook een Linuxvariant? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
 
Android is alleen gebaseerd op de Linux kernel en daarna is Google een eigen richting ingeslagen. Apps van de ene werken niet op de andere.
 
Hiervoor had ik een Garmin, daar had ik Openstreetmap op kunnen zetten. Deze is via Linux te upgraden.

Maar ja, ik heb meer verstand van computers ;)

Voor de rest kan je alleen via Windows updaten, welk merk je ook neemt. Echt niet handig.
 
Navigatie updaten kan zonder "Windows bak". Gebruik dan een VM op een "Linux bak".
- Installeer VirtualBox for Linux
- Maak een virtuele machine aan en installeer daarin Windows.
- Sluit via usb je navigatie aan en updaten gaat lukken...

Rechtstreeks op een Linux pc gaat niet omdat er geen drivers beschikbaar zijn.

Bijvoorbeeld TomTom MyDrive Connect software werkt op elke 32/64 bits Windows, zelfs op XP.
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik allemaal wel........ (werk al langer met Linux ;) )

USB kan in VB het niet goed doen, ze worden dan niet herkend.
Maar niet getreurd, het komt wel goed hoor, met de update van onze navigatie ;)
 
Bij toeval (wat niet bestaat) kwam ik dit zonet tegen:

Ontzettend zijn de shortcodes waarmee je kolommen kunt maken op basis van het Bootstrap grid. Om tekst over twee kolommen te verdelen gebruik je de volgende shortcodes:
[row] [column md="6"] Kolom 50% breed
[/column] [column md="6"] Kolom 50% breed
[/column] [/row]

Het resultaat:
Kolom 50% breed
Kolom 50% breed

Alle beschikbare shortcodes staan beschreven op het GitHub project en je vindt daar ook de gebruiksaanwijzing. Je vindt er niet echt smeuïge voorbeelden, maar onder elke shortcode staat een link naar de documentatie van de betreffende elementen op de website van Bootstrap. Op de website van Bootstrap tref je wel de nodige voorbeelden aan.

Wie weet heb je hier wat aan? Kijk het verder op Bouw met Bootstrap

Bootstrap 3: https://wordpress.org/plugins/bootstrap-3-shortcodes/
 
Goede suggestie als vervanger voor tabellen. Bootstrap laat kolommen netjes stapelen op kleine schermen.

Je bedoelt denk ik het concept van kranten kolommen ... Dus een automatische overloop naar de rechter kolom als je in de linker kolom tekst toevoegt.
De vraag van TS is zo specifiek, dat lukt ook niet met Bootstrap.

btw: goed startpunt als je meer over Bootstrap wilt weten. Get started with Bootstrap

Bestanden kan je downloaden vanaf de Bootstrap website
 
Laatst bewerkt:
@Femke @Bron Sorry, heb even niet opgelet en heb dus het e.e.a. gemist. Dank jullie wel voor je input!
 
Hallo allemaal,
Ik sluit de vraag maar af. Het probleem lijkt onoplosbaar.
Bedankt voor jullie input.
M. vr. groeten,
Renske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan