outlook account blokkeert elke week

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2017
Berichten
3
Ik heb een vraag voor mijn vader. Hij heeft een outlook e-mail account en die blokkeert elke keer. Een echte opgave van rede krijgt hij er niet bij.
Hij komt dan naar mij toe, waarna het account snel weer gedeblokkeert is.

Ik vraag mij af waar deze blokkering vandaan komt en vooral: Hoe kan ik voorkomen dat mijn vaders account blokkeerd?

Hij haalt zijn e-mail op met Outlook Express, omdat hij weet hoe dit (ongeveer) werkt. Outlook online snapt hij niet. Hij is een echte digibeet.
Ik heb zijn wachtwoord al een paar keer compleet veranderd. Het is een sterk wachtwoord met cijfers, letter, speciale tekens, etc. dus daar ligt het niet aan.
Kan een anti-virus programma helpen? En zo ja, welke?

Alle tips zijn welkom!
 
Outlook Express??? Welke Windows gebruikt hij?
En wat doe je om het account te deblokkeren?
 
en mijn vraag is er nu geen antivirus aanwezig.
 
Mijn vader gebruikt Windows 7. Outlook express snapt hij, daarom heb ik het niet eraf gehaald. Deblokkeren doe ik met een sms code die wordt toegestuurd. Ik weet niet welke antivirus erop staat, maar ik vroeg me af of dit kan helpen. Ik vermoed dat er vanaf zijn adres spam wordt verstuurd en dat hij daarom geblokkeerd wordt. Kan ik dit ergens checken?
 
Heb je het wachtwoord al eens gewijzigd?
 
Zijn wachtwoord heb ik meerdere keren compleet veranderd. Altijd sterke wachtwoorden. Ik ga hem nu uitleggen hoe hij e-mail met de webbrowser kan lezen. Dan gooi ik Outlook express eraf. Hoop dat dat helpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan