Vraag over Acronis 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik heb geprobeerd om een C: schijf uit een oudere computer te klonen naar een nieuwe SSD Schijf (Samsung)

Het overzet dat Samsung op DVD erbij levert werkte niet Toen heb ik pogingen gedaan om het via Acronis te bewerkstelligen

Maar tijdens het instellen van Acronis kwam ik er al gauw achter dat Acronis (althans deze versie Acronis-2014) alleen de totale schijf kloont naar de target schijf.

Is er nu ook een versie van Acronis (of desnoods een andere fabrikant) die alleen de C: schijf (inclusief opstartbestanden) en Win10 kan klonen naar bijvoorbeeld de nieuwe SSD-schijf?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Ik denk dat je beter kan vertellen wat je bedoelt met "werkt niet", want het programma dat Samsung bij een SSD meelevert werkt prima. Wat voor een schijf is die oude?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Edmoor,

Ik zal je het uitleggen, ik heb n.l. het overzetten van de C: Schijf naar de SSD (van Samsung) niet zelf uitgevoerd, maar de eigenaar van het spul.

En DIE zegt dat het overzetten niet lukt. Ik zal hen nu even een berichtje verzenden, dat het overzetten WEL met dat programma van Samsung uitgevoerd kan worden.

En ik zal de operatie zelf ter hand nemen.

Bedankt, ook namens de eigenaar van de SSD schijf

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan