Regel toevoegen met behoud van enkele basisgegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Offthefield

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
369
Ik heb een programma waarin ik gegevens wil toevoegen en waarbij ik ook gegevens haal
uit een andere tabblad (of database), maar nu wil ik een deel van de basisgegevens
laten staan en Textbox2, TextBox3, en deze toevoegen mbv KNOP Vervolgregel, maar helaas lukt dit mij niet
ziet iemand waarom dit niet lukt, want deze regel wordt in het geheel niet toegevoegd?
 

Bijlagen

  • TOEVOEGEN.xls
    57 KB · Weergaven: 33
En welke "basisgegevens" moeten dit dan zijn?
 
De basisgegevens zijn de gegevens uit tabblad DATABASE (in het userform -> LB01, LB02, LB03, Listbox1, Text1),
het is n.l. de bedoeling dat hij bij het invoeren van het DEBNR (text1 Listbox1), de basis nawgegevens pakt uit DATABASE,
dit gaat wel goed bij 1 regel, maar als er een vervolgregel komt, dan gebeurt er helemaal niets
 
Het is lastig een userform te doorgronden als je nergens labels bij hebt staan. Wat bedoel je nu precies met een vervolgregel?
 
Iets in die richting?
Voor u is het misschien duidelijk, voor mij is uw vraagstelling eerder een raadsel.
 

Bijlagen

  • TOEVOEGEN (raadsel).xlsb
    29 KB · Weergaven: 30
Een soort van paaseieren zoeken, maar dan ietsje anders ;)
 
Het is wat moeilijk omschreven, maar je moet het zien als een ordernummer bv 2954
die bestaat uit bv 3 regels, waar ik bv. na de eerste regel terug wil naar textbox2 en textbox3
en hier gegevens wil invullen met behouden van de basis nawgegevens van deze bon (ordernr, naam,wpl)
en dit met de knop (vervolg) zodat ik niet iedere keer weer deze gegevens moet invoeren,
ik hoop dat het nu iets duidelijker is??
 
Het aanpassen gaat perfect, maar ik wil van hetzelfde ordernr een nieuwe regel toevoegen, en
in jouw procedure is het wijzigen van de bestaande regel (wat er trouwens heel leuk uitziet)
 
Je wilt dus hetzelfde ordernummer 2 X invoeren op 2 verschillende regels met alleen veranderingen in de laatste twee texboxen ?
 
gast0660,

Volgens mij ben ik er nu uit, door iets weg te laten in jouw procedure (o.a. For Each Ctrl In Controls) blijft hij in
dezelfde looping (in mijn geval het ordernr), en zou hoef ik alleen T_09 en T_10 in te voeren en heb ik de gegevens die ik wil hebben

hartelijk dank
 

Bijlagen

  • TOEVOEGEN (raadsel) (1).xlsb
    24,8 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan