Nederlands alternatief voor www.livepper.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrnyne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2017
Berichten
3
Dag allemaal,

Wij zijn bezig met een bezorgrestaurant op te zetten en zouden graag niet alleen via Thuisbezorgd aanbieden. We willen via onze eigen site kunnen verkopen en omdat wij onder andere wokmaaltijden willen verkopen zitten wij met een keuzestappenplan. Dus de klant kan bij stap 1 kiezen uit een paar dingen enz enz. Ik heb websitebouwers die met templates werken geprobeerd, maar dat is niet mogelijk bij hun. Zelf heb ik geen ervaring met websites bouwen dan met een sitebuilder. Ik ben via via terecht gekomen bij www.livepepper.com en zij kunnen dat als ik hun portfolio bekijk. Kosten hiervoor zijn 69 euro of 129 euro per maand, wat op jaarbasis al best duur wordt. Is het misschien goedkoper om iemand dit eenmalig te laten ontwikkelen/bouwen of is er een alternatief voor deze "service" die ik niet gevonden hebt. Livepepper werkt wel met grote jongens zoals pizza hut zo te zien, dus grafisch ziet het er wel mooi uit. Ik heb bijvoorbeeld www.sitedish.nl gevonden, alleen werken zij met 1 vast template die ik niet echt mooi vind.

Alle suggesties zijn welkom voor deze noob. Misschien is er een makkelijkere oplossing.


TLDR: Website nodig waar mensen online kunnen bestellen en betalen waar een keuzemenu een must is voor ons.


Groetjes,

Jake
 
Als je het op een eigen website wilt hebben dan zit je zo te zien vast aan
WordPress met Woocommerce
of PrestaShop
of Magento
Deze webshops hebben bestaande templates die je door de ontwikkelaar daarvan kan laten aanpassen.
Dat stappenplan bijvoorbeeld voor het bestellen kan je dan voor een eenmalig bedrag erbij laten maken.
Een iDeal gateway is eenvoudig erbij te zoetten.

Suc6 met het bedrijf.
 
Ik kan je wel op weg helpen. Op zich niet al te ingewikkeld, maar zoals je al merkte een stukje maatwerk. Zoals bron al terecht opmerkt zou ik als basis een al bestaand framework nemen als Wordpress. Hierbinnen de benodigde extra functionaliteit bouwen en klaar.

Neem even contact op via mail, als je dit in detail wilt bespreken.
 
@ Roger, Ik kan je geen bericht sturen

@Bron, bedankt voor de informatie. Welke van de 3 zou je aanraden?
 
Woocommerce is een webshop uitbreiding in WordPress.
PrestaShop en Magento zijn pure webshops.

Woocommerce heeft brede support en aanpassingen hierin mogen geen probleem zijn.
Aanpassingen in PrestaShop en Magento zijn iets lastiger maar een bestaande template kan je meestal door de maker ervan laten aanpassen voor een eenmalig bedrag.

Magento heeft standaard de meeste mogelijkheden, te veel voor jouw toepassing denk ik.

Een aanbeveling kan ik niet doen. Google eens op "Woocommerce vs PrestaShop vs Magento" voor meer info.
 
Laatst bewerkt:
@bron dat helpt al heel veel. Bedankt

@RogerS Ik heb je een friend request gestuurd, omdat ik jou nog geen pm kan sturen.
 
Ik heb je toegevoegd. Als het goed is kun je me nu een bericht sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan