ethernet kabel verlengen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand met metertje gevonden. Probleem zat in (de bevestiging van?) een van de stekkertjes bij het koppelstuk. Omdat er niet genoeg lengte is om het stekkertje fatsoenlijk te bevestigen (de draadjes zijn zo kort dat de stekkertjes bijna een hoek van 90 graden maken met het snoer om in het koppelstukje te kunnen. Dat is vragen om moeilijkheden lijkt me), wordt er een keystone aan gezet. Dan kan het koppelstukje er uit en het andere stekkertje wat nog goed is daar direct op aangesloten worden. De keystone is wel al gekocht maar nog niet bevestigd (moet wachten tot iemand met tang en beetje ervaring tijd heeft).

groetjes, Anjo
 
Nogmaals enorm bedankt voor je hulp. Als het op deze manier op te lossen is, is dat heel mooi. Geen losse kabels door het huis nodig. Als het niet lukt, gaan we met de aankoop van zo'n keystone niet failliet...

groetjes, Anjo
 
de keystone is ook te koop in een uitvoering waar je geen tang voor nodig hebt.
Dan twist het afscherm kapje, of je deze zo los kunt kopen in een elektronica zaak weet ik niet.
Ik haal ze bij de technische unie.
 
de keystone is ook te koop in een uitvoering waar je geen tang voor nodig hebt.
Dan twist het afscherm kapje, of je deze zo los kunt kopen in een elektronica zaak weet ik niet.
Ik haal ze bij de technische unie.

we hebben er nu al eentje maar goed om te weten voor een eventuele volgende keer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan