Windows 10 Home nieuwe versie (1703)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
Hallo,
Ik heb Windows Home op mijn laptop en zie een mogelijkheid om te updaten met behulp van de Media Creation tool (bij instellingen/windows update bij de tekst Goed nieuws! enz). Dat is mogelijk met de keuze om direct bij te werken (Upgrade nu) of een ISO bestand te maken (voor USB stick of DVD). Ik heb destijds abusievelijk gekozen voor Windows Home (engelse taal). Dit heb ik wel omgezet naar Nederlands maar diverse zaken blijven toch in het Engels.
Ik wil nu een ISO bestand downloaden met de Creation Tool en het daarna opnieuw installeren maar dan wel direct in de Nederlandse taal. Voor je downloadt krijg je onder andere te zien welke versie je gaat downloaden (ik herinner me bijv Window 10 en 64 bits versie) maar daarnaast ook de mogelijkheid om een vinkje te plaatsen om de download al dan niet af te stemmen op je huidige versie (als ik me goed herinner). Vraag: Is het mogelijk om op die manier een Windows Home nederlandse versie als iso binnen te halen (moet ik dan dat vinkje niet plaatsen?)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op mijn desktop Windows Pro (Nederlands). Met bedoelde Tool heb ik daar de nieuwe versie op gezet waarbij ik aangevinkt had dat de nieuwe versie afgestemd kan worden op mijn huidige versie (althans iets van gelijke strekking). Een keus om een andere taal te installeren heb ik toen niet gezien vandaar de vraag of dat met het achterwege laten van dat vinkje misschien welk het geval is. Overigens heb ik de nieuwe versie er weer afgehaald want dat werkte niet goed bij mij (bij instellingen kon ik onder meer niet in alle onderverdelingen komen bijv. niet bij systeem/standaard apps). Terzijde: Wat ik daar ook miste was de mogelijkheid om voor het installeren te kiezen voor formatteren. Vroeger heb ik zoiets weleens gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan