Geluid bij spotify instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Laat ik eerst zeggen dat ik geen idee heb in welk forum deze vraag thuishoort.

Sind enige tijd heb ik een USB platenspeler. sinds dien kan ik Spotify niet meer zonder trucs uit te halen op mijn luidsprekers krijgen.
Ik gebruik Windows 10 als operating systeem.
Daarbij had ik RealTek luisprekers (Realtek High Definition Audio)
Nu heb ik ook USB Audio Codec Luidsprekers.
Als ik de Volumemixer aanzet en via spotify draai dan heb ik bij Apparaat Luidsprekers de keuze uit beide soorten bij De realtek speakers horen geen toepassingen maar bij de USB CODEC staan ls toepassingen Systeem geluiden en Spotify. Ik zie ook dat de USB Codec luidsprekers reageren als spotify een nummer afspeelt. Maar bij deze luidprekers horen geen hardware luisprekers daarvoor heb ik bij mijn weten ook geen hardware output.
Met Audacity kan ik het geluid van Spotify binnenhalen vanaf de USB Codec Audio Speakers en dit programma geeft het dan weer door aan de Realtek luidsprekers zodat ik via deze omweg kan luiteren, maar dat gaat alleen als ik via audacity een opname maak. Nu is een opname maken best leuk maar niet altijd
Hoe kan ik Spotify van het ene type luidspreker naar het andere type switchen.
 

Bijlagen

  • Volumemixer 1.jpg
    Volumemixer 1.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 52
  • Volumemixer 2.jpg
    Volumemixer 2.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 41
Kijk eens bij afspeel apparaten (rechter muis op luidsprekertje en dan afspeelapparaten aanklikken) of je de RealTek luidspreker als standaard kan instellen.
Spotify opnieuw opstarten en het zou moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan