NexusCCTV,configuratie PTZ help

Status
Niet open voor verdere reacties.

mk070

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2017
Berichten
4
Heb ik eindelijk me camera online, althans in mijn eigen netwerk
Helaas krijg ik de PTZ niet werkend, hopend dat iemand mij hier in kan bijstaan

Ik heb de NexusCCTV 235FW met de netwerk recorder NLS2009

Greetz Michel
 
Wat werkt er dan precies niet. Zit er in de netwerkrecorder geen functionaliteit voor het aansturen van de PTZ, of beweegt de camera niet. Vragen, vragen???
 
Wat werkt er dan precies niet. Zit er in de netwerkrecorder geen functionaliteit voor het aansturen van de PTZ, of beweegt de camera niet. Vragen, vragen???

Top allereerst bedankt voor je snelle reactie
Eigelijk alleen het PTZ wat niet werkt of ik het nu via de netwerk recorder probeer of direct via de camera
Ik heb nu even de camera aan gesloten zonder recorder

De camera werkt gewoon en is ook benaderbaar voor mij, ik zie bij ptz parameters --> ptz protocol: baud rate, PTZ , stream, stop bit, data
2eldt0y.png

Play Control fucties werken gewoon
PTZ Control fucties werken niet, bewegen van camera en in / uit zoomen
 
Laatst bewerkt:
Dat kan wel kloppen, deze camera beschikt niet over PTZ functionaliteit...maar dat kan ook niet voor zo'n prijs...
Een fatsoenlijke dome met PTZ kost zeker € 100 meer...
Dat de software over die instellingen beschikt betekent niet dat de camera die ook heeft.
 
Dat kan wel kloppen, deze camera beschikt niet over PTZ functionaliteit...maar dat kan ook niet voor zo'n prijs...
Een fatsoenlijke dome met PTZ kost zeker € 100 meer...
Dat de software over die instellingen beschikt betekent niet dat de camera die ook heeft.

Haha dat zou een dome aktie zijn van mij
Het gaat om het volgende pakket
http://www.nexuscctv.nl/complete-videobewaking-235fw1.html

Ik ben er dus vanuit gegaan dat het een PTZ cam was omdat die in een bol zit en er een soort mechanische in zit, is die dan bedoeld om hem met de hand op de juiste positie te zetten ?

Gr en bedankt voor je reactie
 
Topic ken opslot
Super bedankt Scraphead & RogerS
 
Ik heb deze PTZ onder de dakgoot hangen, werkt perfect...kosten € 180,=....:thumb:
Overigens wordt er op de specs-pagina van jouw camera nergens met 1 woord gerept over de PTZ-functionaliteit....dat zegt genoeg denk ik..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan