Keuzevakjes verwerken in totaalbestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AliDelicious

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
2
Beste lezer,

Op dit moment ben ik bezig met het opstellen van een soort vragenlijst wat naar meerdere personen gestuurd wordt.
In de bijlage kan je het bestand vinden, de beveiliging is uitgeschakeld.

Zoals je kan zien worden uiteindelijk scores gegeven aan een bepaald punt. De bedoeling is dat per criteriapunt een gemiddelde score komt.
Zelf kan ik dat wel handmatig berekenen, alleen de vragenlijst wordt naar +/- 30 mensen verstuurd.

Mijn vraag is of dit gemakkelijker kan en automatisch verwerkt kan worden in word en/of excel.

Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is en dat jullie misschien de goede oplossing hebben.

Alvast bedankt!

Mvg,

Ali
Bekijk bijlage Vragenlijst - versie 1.docx
 
Ik zal er vanavond even naar kijken, want het is in je Word document prima te doen. Excel kan uiteraard ook en rekent wel wat makkelijker.
 
Dank je wel voor uw snelle reactie. Voor het opstellen van het huidige formulier heb ik goed gebruik gemaakt van je adviezen in vorige reacties die je gegeven had. Alvast bedankt voor de moeite en ik kijk morgen of het gelukt is.
 
Ik zit nu naar je document te kijken, maar ik zie niet waar je het totaal zou willen hebben. Daarnaast heb je een klein probleem, want dit soort optierondjes kun je zonder programmeren niet optellen. Dus dat betekent dat je het document met macro's moet uitrusten en dat de ontvanger die ook moet activeren, anders heb je nog niks. Of ben je van plan om de formulieren bij terugkomst uit te lezen? Dat kan namelijk ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan