Samsung s7 edge facebook locatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaccosmit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
3
Ik zit in ankeveen provider tele2
Samsung s7 edge

vriendin krijgt elke keer een melding via facebook dat ik in de buurt van weesp ben (vrienden in de buurt) terwijl ik gewoon in ankeveen woon en niet in weesp kom of ben
facebook zelf reageerd niet op mijn probleem telefoon geeft ook aan dat ik in ankeveen ben

Waar kan dit door komen want nu vertrouwd ze mij niet gebeurt ook alleen wanneer ik niet bij haar ben grrrrr

hard reset gedaan helpt niks
 

Bijlagen

  • weesp.jpg
    weesp.jpg
    136,6 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Elkaar vertrouwen is de basis van alles...
Nu is de vraag: gebruik je wifi thuis of mobiel internet?

Maar goed, je zult een abonnement hebben bij een internet provider met meerdere locaties en het kan niet anders zijn dan dat WhatsApp de locatie baseert op ip adres, niet GPS. En juist die ip adressen worden gedeeld door de provider, doorgaans over meerdere locaties.

Kortom, terugverwijzend naar mijn eerste paragraaf: je vriendin zal je moeten vertrouwen als je aangeeft gewoon thuis te zijn en niet vertrouwen op geo-locatie op basis van ip adres.

Tijs.
 
thuis gebruik ik wifi
maar laatst ging ik net bij haar weg en kwam ook weesp door was alleen naar de snackbar
dus denkt ze dat ik op een of andere website zit te klooien of iets
facebook geeft het door niet whatsapp
 
dan weken niks en dan om dagen achter elkaar dat het weer gebeurt en NOOIT als ik bij haar ben dan ook wifi trouwens
 
alle verbindingen die niet GSM gerelateerd zijn, zullen resulteren in een afwijkende locatie. Een internet provider zit namelijk nooit in de stad waar je bent.
Of te wel, elke keer als je ergens komt en daar de wifi gebruikt, het zei expres het zei door niet door te hebben dat de wifi nog aan stond en je al eens bent ingelogd op de wifi van de patat zaak, zal de mobiel denken dat je ergens anders bent omdat de internet aanbieder van de snackbar niet in de stad zit.

Of te wel gebruik alleen GSM en geen wifi verbinding. Ik snap dat dit niet kan door bundel kosten etc.
Of meld je vriendin dat vertrouwen niet gebaseerd is op media. Of te wel Facebook of dergelijk. Maar op liefde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan