weergave in email

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1970

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
296
Op deze url staat een contactformulier: http://met-rob.com/storm/offerte.html

Ik gebruik hiervoor een php bestand waarvan de code te zien is in de bijlage.
Ik heb verder nul verstand van php, dus ik gebruik dit formulier eigenlijk elke keer voor een simpel contactformulier en dat werkt prima.

Nu heb ik echter een vrij uitgebreid contactformulier moeten maken.

In de bijlage kun je zien hoe dat contactformulier op dit moment in de mailbox verschijnt. (middelste gedeelte vd bijlage)
Ik zou echter graag willen dat het verschijnt met de namen van de invulvelden ervoor zodat mijn klant kan zien welke velden er ingevuld zijn zonder dat het voor hem een hele puzzel wordt. (onderste gedeelte vd bijlage)


Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven en weet iemand hoe ik dit op die manier werkend krijg.

Groeten Robvoorbeeld.png
 
zet volgende eens voor naam
PHP:
  Naam: '.$naam.'
de laaste regel vind ik de beste je gaat je bedanking bij iemand anders halen.(of zo lijkt het)
hier ga je een eigen bedankje moeten schrijven in html.

je moet je email eens veranderen in "kontakt@met-rob.nl"
 
Bedankt. Dit werkt.

De bedankpagina is alleen om te testen.

Wat is het voordeel van kontakt ipv info?

Als ik dat doe moet ik mijn briefpapier, kaartjes etc opnieuw drukken.
 
sorry als je doorleest zie je "kontakt met rob" en tja dan wordt er over gesproken en dat is dan weer reclame.
Je kan ook twee mails hebben en deze intern doorsturen zonder dat mensen dat zien.(info zal ook spam bezitten nadien)
Meestal heb je nog facturen of mijnfacturen@uwdomein.nl of offertes of bestellingen zo kan je alles afsplitsen. Zo kan je snel overdragen(van één deel) als je personeel hebt nadien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan