• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere resultaten bij verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bonjorno50

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2017
Berichten
5
Beste lezers,

Ik zit met een probleem en dat is het weergeven van meerdere resultaten bij het verticaal zoeken. Ik denk dat ik al bijna goed zit maar ik krijg de formule maar niet goed. Ik heb geprobeerd om MLOOKUP te gebruiken via VBA. Echter krijg ik het maar niet goed. In de bijlage staat mijn document. Het is dus de bedoeling om per artikelnummer alle locaties er achter te krijgen.

Wie zou mij kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Mvg,
 

Bijlagen

  • Helpmijdocu.xlsm
    38,6 KB · Weergaven: 156
Met een UDF
 

Bijlagen

  • Helpmijdocu.xlsb
    36,1 KB · Weergaven: 107
Met een klik?
Code:
Sub hsv()
Dim sn, sp, i As Long
Columns(5).ClearContents
 sn = Cells(1).CurrentRegion.Resize(, 5)
 sp = Cells(1, 4).CurrentRegion
 Cells(1).CurrentRegion.Columns(1).Name = "bereik"
For i = 2 To UBound(sp)
  If IsNumeric(Replace(sn(i, 4), ".", ",")) Then
     sn(i, 5) = Join(Filter(Application.Transpose(Evaluate("if(bereik=" & sn(i, 4) & ",offset(bereik,,1),""~"")")), "~", False), ", ")
   Else
     sn(i, 5) = Join(Filter(Application.Transpose(Evaluate("if(bereik=""" & sn(i, 4) & """,offset(bereik,,1),""~"")")), "~", False), ", ")
  End If
Next i
Cells(1).CurrentRegion.Resize(UBound(sn), 5) = sn
Application.Names("bereik").Delete
End Sub
 
Beste bonjorno,

Heeft u al antwoord? graag even melden aangezien er nu mensen voor niks tijd en moeite in gaan steken!

Bij voorbaat dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan