Problemen met originele inktpatronen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2017
Berichten
1
Hoi! Onze printer heeft wegens verbouwingen enkele maanden stilgestaan en nu komt er geen zwarte inkt meer uit. De inktpatronen zijn nog vol dus dat is het probleem al zeker niet. Ik heb ook de strips al een paar keer proper gemaakt met een vochtig doekje en dan komt de inkt er goed door maar als ik print komt er nog steeds niets op papier. Nu wil hij zelfs de patronen niet meer herkennen en geeft hij volgende melding "de aangegeven cartridges zijn niet bedoeld voor gebruik in deze printer''. Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Alvast bedankt voor jullie tips!

IMG_0202.JPGIMG_0204.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo, dat is denk ik een valse melding. Als je al zeker weet dat dit de originele cartridges zijn. Verder kan het zijn dat het een en ander door dat doekje en schoonmaken deze niet herkend als origineel. Is de stroom door de verbouwing eraf geweest, heb je een reset gedaan, afijn het is een beetje koffiedik kijken.

Ik neem dan ook aan een HP, volgens de cartidges, maar welk type. ? Probeer eerst de website van HP, vul HP in en het type nummer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan