Google Photo: link kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanSr

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2002
Berichten
234
Heel gek, twee Mac's. Bij de ene kan ik (zoals het hoort) in Google Photo op een plaatje klikken, dat komt dan vol in beeld.
Als ik daar met de rechter muisknop op klik, krijg ik een menu waarin o.m. staat :kopieer de locatie van deze afbeelding.
Met die link kan je foto's plaatsen in tal van fora.

Op die andere Mac heb ik net een Clean Install toegepast, ik ben nu bezig om van alles weer op gang te brengen.
Als ik nu in Google Photo hetzelfde doe krijg ik dat menu niet in beeld.

Waar zit het foutje?
 
De vraag stellen is vaak al vlakbij het antwoord weten.

Na een Clean Install moet je ook nog even de instellingen van de Magic Mouse instellen. Rechter muisknop vergeten in te stellen.....
 
Google Foto: Weer geen Locatie van foto kopieren

Merkwaardig: Sinds enkele dagen is bij Google Foto het menuutje verdwenen waarmee je: "kopieer de locatie van deze afbeelding" kan kiezen
Met die link kan je foto's plaatsen in tal van fora. Nu dus niet meer.

De doorgaans erg uitgebreide Help functie van Google geeft geen hulp op dit punt.
Wie weet hoe het zit?
 
Helaas, dat is niet wat ik bedoel.
In veel fora kan je een link plaatsen tussen en [/img}
Met alle links die Google Foto nu van een foto produceert krijg je niet de foto maar een logo-tje met een vraagteken.
Tot voor kort kreeg je een menuutje waarin stond: "Kopieer locatie van afbeelding" Met die link kreeg je wel een foto en geen vraagtekentje.
Voorheen deed ik dat met Picasa. In de webalbums kon je die link kopieren. Nadat Picasa werd geintegreerd in Google Foto werkte dat gewoon tot zeer recent.

Helder?
 
en dat leidt tot een vraagteken, niet tot een plaatje.
 
Ik zie een link, geen foto.
Als ik op de link klik krijg ik Error

Als ik in Google foto de link van een foto kopieer en die in "van URL" kopieer krijg ik:"Ongeldig adres."
 
Daar moet ik het antwoord schuldig blijven. Vreemd dat het niet werkt. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan