Mijn Mail en Agenda werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Gisteravond bemerkte ik dat mijn Mail en Agenda niet meer werkte (ze staan op zwart) Zie bijlage hier onder

Wat is hier aan te doen?

Ik heb de versie: Win10 Pro Evaluatie-exemplaar Build 16176.rs_prerelease.170410-1642

2017-04-22 (2).png


Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Ga eens hier kijken Instellingen --> Persoonlijke instellingen --> Start --> Daar kun je een keuze maken welke mappen in Start worden weergegeven.

Kijk ook eens bij updates en of je probleem oplosser zelf in windows 10. Om welke mail gaat het eigenlijk. iemand @ Live mail of iemand @ outlook.com enz enz.
 
Hallo Manamana,

Ik kwam TE veel problemen tegen. Ik heb Zaterdagochtend maar besloten om een complete backup van de C: schijf terug te zetten

Ik had Zaterdag ochtend wel 4x binnen een kwartier een Groen scherm (Standaard voor de Inside Preview Builds) in[laats van de standaard blauwe scherm in de normale Win10
Foutmeldingen waren ondermeer:
MEMORY_MANAGEMENT
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (mislukt IMF Filter.sys)

En toen ook nog Backup mislukte, (de schijf van de C: schijf was iets kleiner of groter ingesteld dan waarvan de backup gemaakt was.)

Heb ik ten einde maar de gehele installatie opnieuw ingericht.

In iedergeval wil ik voorlopig niet meer de versie: Win10 Pro Evaluatie-exemplaar Build 16176.rs_prerelease.17-410-1642

op één van m'n computers hebben. Er wordt teveel geexperimenteerd met de INSIDE PREVIEW BUILDs.

Ik was er al eerder voor gewaarschuwd

Nu loopt Win10 Pro 64-bit NL inclusief Office2016 Pro Plus weer als een tierelier.
Dus weer een niewe Backup van de C: schijf gemaakt met Symantec Ghost.

Met vriendelijke groet
Jan Filarski
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan