NVIDIA GTX 960 4GB: Beeld flikkert bij het starten van een game of youtube filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim1005

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
28
Hallo,

Ik heb al een tijdje de Nvidia GTX 960 van Asus, en Elke keer als ik een game start of een youtube filmpje start, word mijn beeld voor een seconde zwart en daarna komt het beeld direct weer terug, maar ik heb dan wel al weer een deel van mijn filmpje gemist of het stoppen van mijn opname programma voor het recorden van games word vertraagt.
Dus nou is mijn vraag, waar ligt het aan, en hoe verhelp ik het? Ik heb de laatste drivers van Nvidia en ook al geprobeerd met eerst de drivers verwijderen en dan downloaden maar dat heeft niet geholpen. Kan het ook aan de kabel liggen?

Alvast bedankt,

Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Driver kan inderdaad een oorzaak zijn maar ook de voeding dus graag even merk, type en vermogen van je voeding vermelden om dat uit te sluiten..?
 
Indien je je opname programma niet gebruikt, heb je dan ook dit effect?
 
Driver kan inderdaad een oorzaak zijn maar ook de voeding dus graag even merk, type en vermogen van je voeding vermelden om dat uit te sluiten..?

Cooler Master 750m, 750 watt. Zou toch genoeg moeten zijn zou je denken.
 
Om een nog wat duidelijker beeld te geven wat er gebeurd: Hij schiet een seconde op zwart en daarna is alles weer terug.

[video=youtube_share;nzzT0vcveNg]https://youtu.be/nzzT0vcveNg[/video]
 
Laatst bewerkt:
Welke videoaansluiting wordt er gebruikt?
Bij HDMI kun je die onderbrekingen krijgen, oorzaak onbekend.
 
Welke aansluitingen zitten er op die monitor?

Indien naast de HDMI ook een VGA en je hebt een DVI-i aansluiting op de grafische kaart dan wil een een verloop van DVI-i vaar VGA miss. wel helpen.
 
Welke aansluitingen zitten er op die monitor?

Indien naast de HDMI ook een VGA en je hebt een DVI-i aansluiting op de grafische kaart dan wil een een verloop van DVI-i vaar VGA miss. wel helpen.

Oké bedankt! Die heb ik ja :). Ik haal een nieuwe kabel en dan zal ik kijken of het geholpen heeft, bedankt!
 
Hallo

"Oké bedankt! Die heb ik ja . Ik haal een nieuwe kabel en dan zal ik kijken of het geholpen heeft, bedankt! "

Blijkbaar heeft dit toch geholpen , want de status van dit topic staat nu ineens op opgelost.....

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan