Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammeeh1020

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2017
Berichten
2
Hoi, ik wilde een systeemherstel uitvoeren. Het zei dat ik herstelmedia nodig had ofzoiets. Hierna heb ik hem geavanceerd opnieuw opgestart. Hier lukte het ook niet. Toen heb ik een herstel usb stick gemaakt door recoverydrive op te zoeken. Eerst op mijn eigen laptop, hierbij missen een paar bestanden. Toen bij mijn ouders, een andere windows versie. Toen heb ik via geavanceerd opstarten de laptop proberen te herstellen (alles verwijderen). Hierna stond er dat er een probleem was tijdens het herstellen. Ik heb het nog eens geprobeerd, er gebeurde hetzelfde. Toen heb ik het geprobeerd door de andere optie te kiezen. Hierbij ook een probleem. Als ik hem normaal opstart zonder usb stick, komt er te staan: No Bootable Device. Als ik hem opstart met usb, staan er de opties die je normaal ook zou hebben bij geavanceerd opstarten, maar zonder normal opstarten.

Graag snel hulp want ik kan niks met mijn laptop!

Sammie Kool
 
Indien je op je laptop geen verstopde recovery partitie hebt dan moet je Windows helemaal opnieuw installeren. Helaas schrijf je niet welke Windows versie op de laptop draait. Je kan vaak offiiciele licenties op internet voor een paar tientjes kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan