Windows 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

NA22

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2017
Berichten
5
Beste,

Ik ben op zoek naar w98 SE. Wie kan mij svp hieraan helpen?

Dank alvast.
 
Ik ken de site niet en heb er derhalve geen flauw idee van of het goed / veilig is, maar ik vond dit : Klik
 
Wat zou je er mee willen doen? Het is zwaar verouderd en ondersteunt weinig meer.
 
@PHP4U:
Bijvoorbeeld oudere programma's die niet op een latere versie van Windows werken, games in diezelfde categorie, nostalgie etc. Dat laatste heb ik het zelf ook nog voor draaien in een Virtual Machine met wat spelletjes, compleet met netwerk voor een bepaalde op Windows 10 gedeelde schijf en internet. Ik draai er de NL versie van Windows 98 SE. Is gewoon leuk :)

Zoals ik eerder al eens liet zien:
attachment.jpg

Kijk ook eens hier:
https://digiex.net/threads/digiex-e...irtual-machine-for-use-with-older-games.1022/
 
Laatst bewerkt:
Beste
Het zou geweldig zijn als iemand mijn Windows 98 SE kan helpen. Ben er al lang op zoek naar echter vind ik alleen niet bootable versies of zonder diskette.
Als iemamd mij hiermee kan helpen zou ik dat echt graag waarderen. Het is voor een type programma dat enkel op deze oude versie draait. Mijn packard bell van 20 jaar oud heeft het bijna begeven.
Dankjewel
 
Link staat al gegeven door gast0225 .
 
Ik heb wel een Windows 98 SE NL voor je. Een MS-DOS bootdisk is voldoende om je PC te starten waarna je de setup uit die set kan starten.
 
Goedemorgen Edmoor

Ik heb wel een Windows 98 SE NL voor je. Een MS-DOS bootdisk is voldoende om je PC te starten waarna je de setup uit die set kan starten.

Hoe kan ik prive met jou in contact komen. Hoor het graag en erg bedankt alvast!!
 
Klik op mijn naam, dan kan je een email sturen. Maar ik kann het ook op een filehost zetten, dan kan je het downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan