Stijl van ondertekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Mijn opmaakstijl voor een mail staat standaard op Calibri. HTML is ook aangevinkt.
De handtekening verschijnt echter standaard in Times new Roman oid, niet zwart maar grijs. Het ziet niet netjes en beetje goedkoop uit, vooral omdat ook het deel van de handtekening "Met vriendelijke groet + Naam" in die grijze Times lettertjes verschijnt. Kan ik dat ergens instellen (ik zie het nergens) , of moet ik daar HTML kunstgrepen op loslaten (waar ik geen verstand van heb). Ik kan er natuurlijk allerlei mooie dingen van maken met plaatjes enzo, maar vooral dat deel "Met vriendelijke groet + Naam" behoort naar mijn idee gewoon onderdeel van de geschreven mail te lijken (in ieder geval in dezelfde font-opmaak) en niet van een automatische tekst/ plaatje in een heel andere stijl.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de link manamana! Was wel nog even uitzoeken uit de lijst van mogelijkheden en de enige manier die hiervoor goed blijkt te werken is het hoofdstukje over het aanmaken van de handtekening in een apart bestand, en dan met name als een apart email html bestand (aan te maken in, en op te slaan vanuit het mailvenster)
Werkt perfect en ik kan de handtekening desgewenst zelfs nog per nieuw bericht apart aanpassen/opmaken zoals je gewone tekst aanpast. Luxe!
 
Dat heb je netjes gedaan hoor. Mooi dat het werkt. Jij ook bedankt. Groet van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan