laatste dia

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
165
Als ik mijn zelfgemaakte powerpoint op sla als voorstelling, zodat hij niet te bewerken is, hoe stel ik dan in dat als je bij de laatste dia bent de volgende weer de eerste is of na de laatste dia en je klikt verder dat hij niet de voorstelling beëindigd?
 
In de tab DIAVOORSTELLING klik je op diavoorstelling instellen en dan kies je voor "herhalen tot op ESC wordt gedrukt. Dan ben je een heel eind op weg volgens mij.
 
Het werkt in grote lijnen. Alleen als ik op de eerste dia bent in ik klik op de pijltjestoets links, blijft hij op de eerste pagina. Ben ik op de laatste dia en ik klik op de pijltjes toets naar rechts dan komt er een zwart scherm met de mededeling dat de voorstelling is afgelopen. Na een klik kom je dan weer in de verkenner. Ik zou graag zien dat hij op de laatste dia blijft of terug gaat naar de eerste.
 
Bij mij (office 2016) werkt het wel. wellicht dat het bij andere versies niet zo werkt.
 
Het werkt nu ook bij mij. Ik weet niet wat ik nog meer veranderd heb. Heb ingesteld: herhalen tot escape, met één spreker, zonder gesproken tekst, alle dia's, handmatig en weergave voor presentator.
Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan