• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Celeigenschappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Als ik bij valuta aangeef geen cijfers achter de komma krijg ik toch steeds één nul euro 500,0
 
tja, dat klopt natuurlijk niet. Heb je een bestand voor ons om te kijken waar het probleem zit?

En wat gebeurt er als je op de knop drukt waarmee je het aantal cijfers achter de komma reduceert?
 
Laatst bewerkt:
Als ik bij cel-eigenschappen kijk komt hij gelijk in "aangepast" en als ik de cijfers achter de komma reduceer verdwijn die nul maar staat er nog steeds een punt achter het getal (geen komma).

Als ik 2 cijfers achter de komma aangeef wordt het getal 123.0.00. dus die ene nul blijft er in!
 
Laatst bewerkt:
Dan zal je toch iets moeten doen om het daadwerkelijk op valuta te zetten, maar nogmaals, zonder bestand kunnen we niet veel meer dan constateren dat het probleem met cel-eigenschappen opgelost dient te worden.
 
Laat eens een schermafdrukje van die eigenschappen zien.
 
Het vreemde is dat hij bij cel-eigenschappen al op de aangepaste versie komt!
 
Maak er daar eens dit van: € #0
Of om duizendscheiding te gebruiken: € #.0

Staan je getal instellingen wel goed?
Dus een . voor duizenscheiding en een , voor decimaalscheiding?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er niet uit alles lijkt normaal maar als ik valuta of financieel gebruik komt die extra nul in beeld.Knipsel.PNG
 
Dat wisten we al.
Da's geen reactie op iets in mijn bericht #9.
 
Dit advies vindt ik wat flauw, ik ben nog steeds bezig om met de voorgestelde adviezen een en ander weer goed te krijgen.
De PC leverancier heeft bij mij ingelogd en heeft het ook nog niet gevonden. Dus ga ik daar morgen heen.
 
en het bestand als bijlage posten is geen optie?
 
Naar mijn mening staan de instellingen voor duizend- en decimaalscheiding niet goed. Het lijkt erop dat ze allebei als een . zijn ingesteld.
Opties.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch voor elkaar, suggestie SCHEIDINGTEKENS van systeem gebruiken uitgeschakeld en nu is het in orde.
Veel dank.
valuta.PNG
 
Het is nog niet voor elkaar; de suggestie van @edm is de defintieve oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan