• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fotos in exel plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik wil een tabel maken van een stapel papieren gegevens van wat ik ooit eens heb gekocht.
BV boormachiene ,slijpsteen ,schemerlamp,bloemenvaaz, fietsen enz
Dat wil ik inventarizeren en daar wil ik een foto bijzetten wat het precies is hoe pak ik dat het beste aan ??
Eerst een tabel maken denk ik zelf met gegevens en dan daar de cel met de foto er in als ik er op klik zo dat ik deze zie
Maar hoe doe ik dat ??
Ook is mogenlijk dat ik het anders om bekijk Bv allemaal fotos van de producten en als ik daar op klik dan krijg ik alle gegevens van deze aankoop (dit is makkelijker zoeken denk ik ) omdat er dikwijls meedere producten zijn met de zelfde naam
e de waele
 
Laatst bewerkt:
foto`s plaatsen en opzoeken kijk effe HVS heeft dit al eerder geplaatst.
 

Bijlagen

  • lijst met foto.xls
    346 KB · Weergaven: 81
Misschien volgende een idee.
 

Bijlagen

  • auto's.xlsb
    492,3 KB · Weergaven: 50
  • Foto invoegen_tabel_2.xlsb
    39,7 KB · Weergaven: 60
Geachte
Allemaal heel veel dank ik heb nu 3 mogelijkheden die ik kan onderzoeken wat ik wil hebben of gebruiken Ik vind ze allemaal wel leuk
ZE hebben allemaal wel iets in zich Ik zet de vraag op opgelost
e de waele
 
Kijk eens naar de bijlage of het dat is wat je zoekt.

Onder formules – namen beheren, hier staan verschillende gedefinieerde namen in.
Waarschijnlijk is er een manier om dit eenvoudiger op te lossen, maar dan stel je best zelf een nieuwe vraag. Bij een opgeloste vraag gaan weinig helpers nog komen kijken.
 

Bijlagen

  • lijst met foto (7).xls
    1.020,5 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan