Asus smartgesture copycommonfile64.exe fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
377
Hallo,

Ik heb laatst laptop even opnieuw geinstalleerd met de nieuwe update en daarna heb ik de 3 drivers van windows 10 van de asus site gehaald.
Als ik atkpackage installeer(een van de drivers) voor smartgesture dan geeft smartgesture een error, de smartgesture driver gebruik ik veel (knop voor touchpad, toetsenbordverlichting, volgende liedje spotify) dus daarna had ik atkpackage niet geinstalleerd. Nu heb ik laatst blue screen gekregen van faulty hardware corrupted page en dit bleek bij asus aan het missen van atkpackage te liggen. Nu heb ik deze geinstalleerd maar dan werkt smartgesture niet meer, dus al die knoppen van volgende liedje en touchpad. Als ik dan smart gesture weer opnieuw wil installeren krijg ik de error CopyCommonFile64.exe toepassingsfout, kan de toepassing niet correct starten (0xc0000142). Dit gebeurt ook als ik atkpackage ook verwijder. Ik heb nu al door dat die 2 drivers dus niet samengaan maar dan vind ik de knoppen van smartgesture belangrijker dan afentoe een blue screen, maar hoe los ik dit op of moet ik terug naar windows 10 oude versie? Volgens mij had ik daar atkpackage ook niet geinstalleerd maar daar kreeg ik maar heel afentoe die blue screen. De laptop is een Asus n550jk cn360h met de nieuwe Windows 10 versie

BerendKnipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
De volgende Asus webpagina geeft de drivers en support etc. voor die laptop: hier
De ATKPackage aldaar is voor W10 64-bits deze, de Smart Gesture package voor W10 64-bits is deze

Beiden staan genoteerd voor gebruik bij een upgrade naar Windows 10, niet naar een clean install van Windows 10. Bovendien zijn beiden niet courant/recent.

Hier staan links naar nieuwere/nieuwste versies van ATKPackage en Smart Gesture op de Global download-site van Asus, mogelijk werken die beter.
Check altijd door de muis boven de weblinks te houden of ze wel verwijzen naar een Asus-site, niet een andere site.
ATKPackage verwijst (momenteel) daar naar deze Asus-link (versie 1.0.0051) en Smart Gesture verwijst daar naar deze Asus-link (versie 4.0.17)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt dit blijkt inderdaad goed te werken. Ik had deze site ook eerder al ooit gevonden maar wist niet of ik deze kon vertrouwen. Ik kan alleen niet vinden wat je bedoeld met de muis boven links houden, daar staat bij mij alleen de website informatie.
 
Precies de informatie links onder je eigen webbrowser geeft aan waar de weblink naar verwijst als je er met de muis boven hangt.
Dus wat ik bedoelde is dat, door de muis boven een (de) weblink(s) te laten hangen en dan links onder te kijken in je webbrowser, je aldaar checkt of waar de weblink naar verwijst wel een Asus-site is of juist een website die niets met Asus te maken heeft.
Uiteraard heb ik dat zelf ook gedaan en alleen verwijzingen gezien naar de website(s) van Asus, dus kon ik (de weblinks op) die webpagina vertrouwen (op dit moment dan toch, uiteraard kan de webpagina op elk moment wijzigen, dus regelmatig die weblinks checken blijft een must mocht je die webpagina vaker willen bezoeken).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
aah snap het als je de muis boven de driverdownload knop houdt.
In iedergeval is het nu hopelijk opgelost, bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan